Klagomål

Vi vill ge våra kunder bästa möjliga service och arbetar kontinuerligt för att göra just det. Har du som kund förslag på hur vi kan bli ännu bättre? Hör gärna av dig till oss på help@brocc.se!

Vid klagomål

Är du inte nöjd med vår service? Kontakta i första hand vår Kundservice via e-post help@brocc.se och beskriva ditt ärende så utförligt som möjligt.

Om du mot förmodan inte skulle bli nöjd med svaret kan du vända dig till vår klagomålsansvarig per email till help@brocc.se eller via post: Brocc AB, Johan Ljungberg, Sturegatan 18, 114 36 Stockholm. Även i detta fall ber vi dig att lämna information om vad ärendet gäller samt dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

Om du fortfarande inte är nöjd kan du vända dig till någon av nedanstående myndigheter:

Allmänna reklamationsnämnden
European Consumer Centres ECC
Konsument Europa
Allmän domstol för prövning
Kostnadsfri vägledning kan också lämnas av den kommunala konsumentvägledningen eller Konsumenternas Bank- och finansbyrå www.konsumenternas.se